Många goda dofter~

Jag passade på att beställa lite nya duschtvålar och peeling förra veckan, och fick hem dem igår. Det var ett tungt paket att släpa på, haha. Men jag hade en rabattkupong att använda, så lika bra att passa på när chansen fanns.
 
 
De tre stora, runda flaskorna på övre raden har jag köpt tidigare i mini-format. Kunde inte få nog av dem! Och så passade jag på att köpa peeling med samma doft. Hallon och vanilj är mina absoluta favoriter. Apelsindoften längst ner till vänster var en glad överraskning - den luktar himlans gott! Det kommer ta lång tid innan jag når botten på alla dessa flaskor. Men nu har jag åtminstone duschgrejer så jag klarar mig en lång tid framöver, haha!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0