Ny header~

Märkte ni den stora ändringen som hände på bloggen idag? Klart ni gjorde - det var ju det första ni fick se när ni klickade er in hit! Jag har bytt header. Efter många år med den förra. Min gamla headerbild målades av en vän till mig, och jag kände nu när det var dags att uppdatera den att jag ville göra en helt egen. Så det gjorde jag. Det tog mig väldans många timmar att göra klart den.
 
Förra headerbilden:
 
 
Nya headerbilden:
 
 
Jag är så otroligt nöjd med hur bilden blev! Hoppas ni gillar den också.
 
Kan ni hitta alla "dolda" spelreferenser? Det finns totalt nio stycken. Happy hunting!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vilken fin header! Alltid kul med förändring på bloggen!

Svar: Tack så mycket! Det är ju det ^^
Mlie-Redfield

2015-09-05 @ 18:55:31
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Kiika

Blev jättebra!! ;u; <3

Svar: Tack så mycket, Kiiks <3
Mlie-Redfield

2015-09-05 @ 20:36:35
Postat av: opkij

Finfint! Kul att du gjort den själv och smugit referenser, jag ser såklart ett par av dom men inte allihop, hmmm.


Svar: Det var nästan det hela idén byggde på - att visa lite av min nördighet redan från start ^^
Mlie-Redfield

2015-09-05 @ 23:26:19
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0