September~

Augusti, och därmed den varma sommaren, är slut för i år. September är här med hösten och allt vad det innebär. Det jag ser mest fram emot under den här hösten är alla spel som släpps. Så många bra! Om 10 dagar släpps Super Mario Maker på Wii U. Det ser ju himla kul ut.
 
 
Lagom till denna löning släpps ett spel till 3DS som både jag och Andreas längtar så mycket till att vi knappt orkar vänta. Animal Crossing Happy Home Designer. Vill ha nu!
 
 
Om vi sedan blickar fram mot oktober kommer ett till spel som jag längtar jobbigt mycket efter. Frågan är bara om jag kommer våga spela det innan våren kommer och det blir ljust ute. Jag pratar så klart om Project Zero: Maiden of Black Water. Jag är ett stort fan av Project Zero (eller Fatal Frame, som det också heter), och jag är så himla glad att femman släpps utanför japan. Fyran är det enda spelet i serien som inte lämnat sitt hemland. Trist, så klart. Men nu har vi som sagt den här delen att se fram emot. Om det nu är rätt ordval när det gäller Project Zero... Haha! Speciellt eftersom det släpps till Wii U. Hoppas, hoppas, hoppas att man använder gamepaden som kamera...! Usch nej. Vi ses i höst, mardrömmar.
 
 
Vilka spel ser du fram emot under denna spelhöst?
 


Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Åååh jaaa ser också fram emot allt! Inte så mycket Fatal Frame pga rädd, men jag hoppas så att det är ett bra skräckspel (som jag kan kolla på när min sambo spelar.)

Super Mario Maker och Happy Home Designer känns som givna, så fort jag har råd.

Svar: Älskar de tidigare delarna i spelserien! Har blivit ihjälskrämd fler gånger än jag kan räkna till. Men det är ju det som är grejen! =D
Vill bara kasta mina pengar på Nintendo så att jag får Happy Home Designer typ nu. På en gång. Vem orkar vänta?!
Mlie-Redfield

2015-09-01 @ 10:10:10
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Jerry Olsson

Jag kommer att sitta väldigt mycket med Super Mario Maker i höst. Det ska bli kul att skapa egna banor men också att få spela andras ihopsnickrade banor.
Nya Fatal Frame ser väldigt bra ut, och jag tackar inte nej till fler skräckspel. ^_^ I november kommer dessutom Star Wars: Battlefront och det är jag taggad på. Men innan dess är det ju Comic-Con i Stockholm. Det blir en händelserik höst!

Svar: Minst sagt händelserikt! =D Mario Maker verkar toppen.
Mlie-Redfield

2015-09-01 @ 12:35:37
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag har förbokat Animal Crossing. Vill ha det nu! :D André ska ha Project Zero. Jag vågar inte spela det så jag kommer endast kolla på, haha! Mario Maker kommer vi nog vänta med även om det ser riktigt charmigt ut..

Svar: Eller hur - varför måste man vänta på det?! Jag känner lite samma med Super Mario Maker. Vill ha det, men behöver det inte direkt.
Mlie-Redfield

2015-09-03 @ 11:13:01
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0