Jag har spelat: Rhythm Thief and the Emperor's Treasure~

Efter 10 timmar har jag nu klarat ut mitt första rytm-spel. Det är ett riktigt mysigt spel, men eftersom jag råkar ha en väldans dålig taktkänsla har jag skjutit upp att spela det. Men jag har trots det haft kul när jag har spelat Rhythm Thief and the Emperor's Treasure, även om jag vid några tillfällen har blivit frustrerad över att det ska vara så svårt.
 
 
Och nu 10 timmar senare känner jag den vanliga tomheten som uppstår så fort ett spel är avklarat. Tur då att jag har en massa andra spel som bara väntar på mig, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Åh, jag minns att vissa låtar var helt sinnessjuka! Men det är ett så bra spel och låtarna är riktigt bra :D

Svar: Favoriten blev Maries violinspel - så mysiga!
Mlie-Redfield

2016-04-20 @ 14:24:37
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Håller med, riktigt bra och mysigt spel!

Svar: Verkligen!
Mlie-Redfield

2016-04-22 @ 20:40:37
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0