Mlie i Florida, del ett~

Från kylan i New York, till den underbara värmen i Florida. Min bror och hans sambo landade i Tampa någon timme före oss, och när vi mött upp med dem så begav vi oss mot vår hyrbil. Så kul att de kunde vara med på den här delen av resan!
 
 
Så här fint var det när vi åkte från flygplatsen.
 
 
Efter att ha varit och handlat mat på kvällen åkte vi till det hus som skulle vara vårt hem i två veckors tid. Och packade in allting i kylen och valde rum. Det blev en lugn kväll, och vi såg fram emot vår första dag i Florida.
 
 
Och vilken dag det blev! Jag hoppade i poolen direkt efter frukost, och klockan 11 satt jag ute i det underbara vädret med en kall Code Red i handen. I slutet av februari. Helt fantastiskt!
 
 
Andreas lyckades hitta den perfekta gaming-solstolen.
 
 
Inte helt fel att vakna upp till det här. Saknar poolen.
 
 
Vi passade på att ta en promenad till stranden för att se hur det såg ut.
 
 
 
 
 
Med min fina syster. Vi hade en bra och lugn första dag i Florida.
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Åh, var härligt! Längtar efter sol och värme när jag ser bilderna. :)

Svar: Samma här! Har fått nog av kylan nu.
Mlie-Redfield

2016-04-05 @ 22:07:22

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0