En fanart av Yaya Han~

Jag har länge varit ett stort fan av Yaya Han, och när jag såg ett foto av henne som Eliza från Tekken Revolution, kunde jag inte låta bli att måla henne. För snart ett år sedan fick jag äntligen träffa Yaya, och hon är verkligen så härlig som hon verkar.
Teckningen är målad på papper, med mina relativt nya Copic-pennor. Jag scannade in teckningen, och gjorde lite småjusteringar i GIMP. Jag är riktigt nöjd med hur den blev - speciellt med tanke på att jag fortfarande håller på att lära mig använda pennorna. Teckningen finns även på min deviantART.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0