En Poké-påse~

Ett café här i stan, som ligger precis bredvid tre Pokéstops som ofta blir lures, säljer en liten rolig grej till Pokémon GO-spelare. Och jag var ju så klart tvungen att köpa en! På skylten finns det tre "levels", beroende på vad du vill ha för någonting. Jag valde den största, haha.
 
I den påsen fick jag en bulle (som inte överlevde resan hem), en smörgås, en Vitamin Well, en kortlek, och en regnponcho. Perfekt för den som vill campa vid ett lure. (Pokémon-gosedjuren och den fina pärlplattan gjord av Pappas Pärlor ingick tyvärr inte i påsen. Tyckte bara bilden blev lite roligare med lite sällskap!) Jag tycker det är så kul att Pokémon blivit så vardagligt. Om det ändå hade varit så här okej att tycka om det när jag växte upp...
 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Vilken himla rolig idé :)

Svar: Visst är det! =D Kunde inte motstå!
Mlie-Redfield

2016-08-16 @ 15:59:03
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Postat av: opkij

Jag är väl en av dom få som är för omodern för att ens ha provat "spelet" men det är ändå galet hur mycket det har påverkat världen. Det här ser ut att vara ett exempel där det har påverkat positivt åtminstone!

Svar: Det är så himla roligt! Jag hatar att gå, men har börjat hata det mindre efter att ha spelat det ett tag =)
Mlie-Redfield

Postat av: SpeLinnea

Skitfränt ju!

Svar: Jaaaaaa =D
Mlie-Redfield

2016-08-26 @ 21:52:46
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0