Jag är kvar~

Hej, jag är kvar. Fortfarande. Även om det är lite långt mellan inläggen just nu, så finns jag här. Det är bara lite mycket som händer just nu, och jag valde att ta en liten paus härifrån. Det kändes lättare så. Men jag har ju en ny bakgrund på bloggen nu, så det kanske gör det lite roligare att komma hit ändå. Det har blivit en väldans massa Pokémon GO, åtminstone. Jag har kommit till level 22 nu. Det tar sig! Jag hoppas kunna blogga mer nu i veckan som kommer, men jag kan inte lova någonting. Hoppas ni finns kvar här ändå, ni med.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag kikar in varje dag och hoppas på nya inlägg. Ta den tid du behöver för att komma tillbaka. Kram <3

Svar: Tack så mycket <3 Kramar
Mlie-Redfield

2016-08-08 @ 10:18:52
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vi är alltid kvar! <3

Svar: Tack, det värmer <3
Mlie-Redfield

2016-08-08 @ 23:14:39
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0