Skippade Ivysaur~

Vi har fångat en hel del Bulbasaurs i Pokémon GO. En park här i närheten är ett riktigt spawn-ställe för den gräs-starten, så de är lätta att få många av. Snart hade vi nog för att utveckla en till en Ivysaur. Men istället råkade vi visst skippa mellanutvecklingen och gick direkt på den sista i utvecklingsledet - Venusaur. Helt plötsligt var han på radarn. Jag, Andreas och Nikke spred ut oss åt olika håll, och till slut hittade vi den. Efter en razzberry och ett par Ultra-bollar var den min.
 
Så nu behöver jag inte utveckla en Ivysaur till en Venusaur längre. Så då är det bara att utveckla Bulbasaur, så är jag klar med det här ledet. Inte helt fel!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0