En dag kvar~

Imorgon är det julafton. Hur det nu gick till. December började ju liksom igår? Haha, det här året har bara flugit fram, och jag vet inte riktigt om jag hinner med. Idag har jag passat på att slå in alla julklappar. Och köpa den sista. Som vanligt är jag med andra ord ute i god tid. Känns ungefär som när jag jobbade med en cosplay i slutsekunderna innan jag behövde åka iväg. Men nu är det klart. Och imorgon ska allt bara slitas upp ändå. Så kan det gå! Ikväll blir det uppesittar-myskväll med familjen. Vi har till och med köpt Bingolotter. Kommer bli så kul! Jag hoppas att ni alla har en riktigt bra 23:e december!
 
 
Hur ser era planer ut inför jul?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Fira jul med pappa + släkt idag. Fira med Andrés familj imorgon och fira med min mamma på söndag. Fullt upp :P God jul <3

Svar: Verkligen fullt upp! Men kul att kunna träffa alla =D Hoppas att ni hade det bra <3
Mlie-Redfield

2016-12-23 @ 14:21:28
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Det var ett tag sen jag kommenterade men det är kul att du har lyckats skriva lite inlägg igen på sista tiden! Jag råkade kolla på min egen statistik och såg att det varit väldigt glest mellan dom det här halvåret... men som sagt går tiden fort och det är alltid så mycket annat som händer och ska göras.

Här blir det inget ordentligt firande förrens juldagen
eftersom familjen jobbar så konstigt men allt är klart och förberett så jag kan ta det lugnt och spela något juligt hela dagen i morgon!

Hoppas verkligen att ni får en God Jul nu och inte föräter er på godsaker, hehe.

Svar: Kul att se dig i kommentarsfältet igen! =) Att ha en lugn dag för spel lät som ett bra sätt att spendera julafton, ändå ^^ Härligt att ni lyckades få till ett firande där alla kunde vara med =) Det fick vi! Men vi åt för mycket godsaker, haha! =D
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0