En nerpackad cosplay-garderob~

I lördags hade vi en riktig vinter-rensar-dag här hemma. Med fokus på min klädkammare. Som var ett enda stort kaos, haha. Så nu är mycket slängt, medan annat fick hoppa ner i lådor. Min cosplaygarderob var en sån sak som jag inte känner att jag behöver ha framme varje dag.
 
 
Jag vill hellre utnyttja det utrymmet till mina vanliga kläder. Som tidigare fått samsas på en alldeles för liten yta. Det är ju liksom inte varje dag jag går ut på stan som Braixen eller Little Sister, liksom.
 
 
Den här lådan var som gjord för mina cosplays - allting gick ner! Tills jag, efter att ha kämpat med all organza från Braixen, upptäckte att Isabelle-kläderna hade vandrat in i köket. Så den får vänta på en bättre plats, helt enkelt. Jag längtar så mycket tills jag fått ordning på min garderob. Det här var åtminstone ett stort steg i rätt riktning.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0