Nämen, hej där~

Hej. Här är jag. Jag är här. Det har nästan gått en hel månad sedan jag skrev mitt förra blogginlägg. Jag har bara inte orkat med att blogga. Så då blev det en paus istället. Idag ville jag väl mest bara säga tack till er som ändå besöker min blogg dagligen, även om uppdateingen har varit rätt sämst den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med jobb, och inte orkat med så mycket annat. Jag ska försöka komma tillbaka till bloggandet igen nu - jag saknar det ändå. Så vi får se hur det går. Jag har ju ett helt nytt Pokémon-spel att blogga om! Och ett par andra saker som jag har haft för mig när jag väl orkat, under den här perioden. Tack igen för att ni finns kvar. Jag uppskattar det jättemycket. Kram,
 

Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Ibland behöver man en paus helt enkelt <3 Kram

Svar: Det är så sant =) Kram
Mlie-Redfield

2016-12-03 @ 23:29:51
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Postat av: Sting

Helt förståeligt att man inte hinner med och orkar när man är fullt upptagen med jobb och annat. Så då är det skönt att ta en paus, men ser framemot att se nya blogginlägg snart :) kram!

Svar: Det är jobbigt att vara vuxen! Grejen är att jag har jättemånga inlägg planerade, men jag har bara inte tagit itu med det. Men det kommer! Hoppas allt är bra med dig <3 Kram
Mlie-Redfield

2016-12-05 @ 13:13:48

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0