Nästa teckning~

Jag blev klar med Peach-teckningen igår, men det är inte den enda oavslutade teckningen jag har. Nästa projekt blir att göra klart min första fanart av Primarina - Popplios sista utveckling från Pokémon Sun och Moon.
Jag har kommit en bra bit på vägen, men det är långt kvar innan jag kan låta mina Copics komma ut och leka. Det här var första gången jag provade att rita Primarina. Jag föll för designen så fort min Brionne utvecklades. Det ska bli riktigt kul att fortsätta med den här teckningen!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0