Nyårsfirande i Pokémon GO~

I kylans tider passar Niantic på att komma på smarta events och knep för att locka ut oss på promenader. Just nu är det till exempel högre chans att kläcka bebis-Pokémon från Generation 2. Än så länge har jag inte fått en enda. Men jag har en massa ägg som ligger och gror! Vid det första Pokéstoppet du snurrar på varje dag just nu, får du en incubator med 1 användning. Så det är bara att försöka få de små sötnosarna. Eftersom det är nyårsafton, har laddningsskärmen fått en väldans passande ändring.
Med Elekid, Cleffa, Pichu, Igglybuff och underbara Togepi, och en massa fyrverkerier. Så himla fint!
 
Nu är vi även inne i den andra fasen av det här eventet, där det är högre chans att stöta på Charmander, Bulbasaur och Squirtle i det vilda. Helt perfekt i min jakt på Charizard!
 
Och de här fina paketen finns att köpa i shoppen. Jag älskar verkligen att Niantic ständigt får spelet att kännas nytt!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0