Och så gick det en vecka till~

Jag hade tänkt bunkra upp med en massa blogginlägg i början av veckan när jag var ledig, men så tackade jag ja till ett extra pass. Så då blev det inga inlägg ändå. Så kan det gå! Men nu sitter Andreas och redigerar några avsnitt för Spelklassiker Musiks fina julkalender, så då passade jag på att sätta mig med bloggen och skriva lite. Jag har en del bilder att gå igenom på telefonen, för att se vilka som passar för de olika inläggen jag planerat. Så den här förmiddagen läggs helt enkelt på bloggen. Har verkligen saknat att blogga ordentligt. Jag har ju så mycket jag vill visa er! Som de här fina Pikachu-sakerna som jag fick från en kollega när han kom tillbaka från Japan:
 
 
Så himla fin! Jag blev riktigt glad när jag fick den.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0