Inte redo för ett avslut~

I Kingdom Hearts II fokuserar jag för tillfället på att hitta skatter och dylikt som jag hittills inte har kunnat komma åt. Jag skulle kunna avsluta äventyret när som helst. I storyn har jag trots allt kommit till sista världen. Men jag är inte redo att avsluta mitt äventyr riktigt än. Vilket är lite kul ändå med tanke på hur mycket ångest jag hade under äventyrets början. Det första Kingdom Hearts-spelet är så fantastiskt. Det andra... kommer inte riktigt lika långt i mina ögon. Men nu, under just det här äventyret, har jag hittat tillbaka till den tid då även Kingdom Hearts II var ett fantastiskt spel. För det är just vad det är. Jag hade bara inte återupptäckt den enorma kärleken jag har till den här spelserien. Jag kommer avsluta det här äventyret. Bara inte just nu. Jag har alldeles för roligt på resan dit.
 
 
Så här såg det ut hemma hos oss igår kväll: jag spelade Kingdom Hearts II på en tv medan Andreas spelade Kirby's Dream Land 2 på en annan. En nördig kväll i soffan, helt enkelt. Just nu sitter Andreas med sin 3DS, medan jag spelar Kingdom Hearts II på den lite större tv:n. Så härligt att dela livet med en som även delar ens intresse.
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Jag säger som vanligt när dom två skärmarna kommer fram, myset är totalt!

Om du råkar vara i närheten när hiro tar sig an "helvetet" i Cave Story så får du gärna räkna antalet svordomar åt mig, hehe.

Svar: Men verkligen! Haha, vi får se när han känner sig redo att ta sig an det!
Mlie-Redfield

2016-02-08 @ 20:16:24
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0