Min nya, nördiga tröja~

Under årets Awesome Games Done Quick beställde jag en tröja från The Yetee. Där pengarna gick till Prevent Cancer Foundation. Välgörenhet OCH en snygg tröja? Vem kan säga nej till det?! Idag fick jag hem den underbara skapelsen. Eller ja, just det här är den söta förpackningen som tröjan kom i.
 
Grejen med The Yetee är att de har olika tröjor per dag, som endast kan köpas just den dagen. Eller dagen efter, om en har tur och de inte är slutsålda. Ser du en snygg tröja du vill ha - köp direkt. Sedan har de även tröjor som är tillgängliga under längre perioder. Men nu antar jag att ni vill se min tröja!
 
Jag tyckte den var alldeles för fin för att inte köpa. Visst, jag har inte spelat Bloodborne än - men jag har sett Andreas spela det tillräckligt mycket för att ha fallit för The Doll. Så när jag såg att det här var en av tröjorna för dagen under AQDQ-veckan kunde jag inte hålla mig borta.
 
Älskar den! Och att The Yetee är underbara nog att erbjuda bra formpassning för alla gamers. Lady Fit for the win! Jag kommer bo i den här tröjan ett tag, okej?
 

Kommentarer
Postat av: Pitimy

The Yetee är så braaaaa ;v; Jag köpte en t-shirt från förra årets ADGQ, men det slutade med att jag fick fel motiv på så jag hörde av mig till dem och de bara super chill sa att jag fick behålla den och att dem skulle skicka rätt tröja till mig helt gratis ;v; Kommer alltid beställa mina gaming tröjer från dem hädanefter! <3

Tänkte faktiskt köpa denna t-shirt i år som du har! men jag var så kluven om jag ville ha denna eller den med Samus på ;; så blev ingen snyft snyft...

Svar: Åååh, härlig kundtjänst, precis så det ska vara! De har ju en hel att göra under AQDQ, så det är ju förståeligt att kan bli problem. Skönt att de löste på ett så himla bra sätt =D Istället för att säga "synd för dig då" x)
Åh, den med Samus på var ju sjukt fin den med! Så svårt att välja D= *pat pat*
Mlie-Redfield

2016-02-11 @ 14:32:59
Postat av: Sarah Sjöstedt

Väldigt snygg tröja med the doll! Den kommer ju passa perfekt när du väl spelar bloodborne *tjatar lite extra* ;) Nä, men den var riktigt snygg! Skulle själv vilja ha en men tycker inte t-shirtar sitter bra på mig :P

Svar: Haha, jag SKA spela Bloodborne xD När jag är klar med Kingdom Hearts II ;D Så kanske april någon gång? Hihi. Vissa av tröjorna går att köpa som hoodies! Men nackdelen med Yetee är ju att de är lite krångliga att få tag i i efterhand =/ Jag har då aldrig tänkt på att t-shirtar skulle sitta konstigt på dig =0
Mlie-Redfield

2016-02-11 @ 16:42:25
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Åh så fin!! Köpte flera i somras från Yetee, det var väldigt fint. En Snorlax som ser ut som en Totoro under bladet, bla. <3

Svar: Ååååååååååååh =D
Mlie-Redfield

2016-02-11 @ 20:14:00
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0