Äventyret fortsätter~

Kingdom Hearts II - spelet som aldrig tar slut. Jag har suttit med det i väldans många timmar nu. Och ska en vara riktigt petig så är det ju Kingdom Hearts II Final Mix HD som jag spelar, men när orkar en skriva ut allt det? Haha! I alla fall, tillbaka till inlägget. Jag skrev tidigare att jag stötte på en del problem med Xaldin. Xigbar, däremot, är en av de som jag alltid har älskat att slåss mot. Jag minns honom som häftigast av dem alla. Fram tills jag mötte honom igen nu i helgen. Och blev piskad enormt mycket. Vilket kan bero på att jag gått mer för luftburna kombos under den här genomspelningen, vilket jag aldrig har gjort tidigare. Så när Xigbar fångat mig i en loop i luften 300 miljoner gången och det liksom aldrig tar slut, insåg jag att det kanske var bättre om jag inte attackerade just då, utan bara sprang runt i en cirkel för att undvika hans attack. Och det gick. Hur glad (och frustrerad) var jag när jag äntligen besegrat honom? Jag pekade finger åt tv:n. Så klart. Sedan fick det räcka med Kingdom Hearts II för den kvällen, haha!
Fast det är okej ändå. Xigbar är ju trots allt den häftigaste.
 
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Haha starkt jobbat! Gillar att du peka finger också, det måste man göra i såna lägen! ;D
Själv har jag börjat spela Xenoblade Chronicles igen. Vilken gång i ordningen det är vet jag inte, men det är mitt må-bra-spel och det är så underbart~ Om det inte vore för spelets längd hade jag fortsatt min "Let's Play" av spelets början. :)

Svar: Haha, han förtjänade det! =D Har inte spelat det faktiskt =0 Men det är precis så jag känner för Kingdom Hearts. Lite motvilligt först när jag inte spelat det på länge, sedan är jag fast igen.
Mlie-Redfield

2016-01-25 @ 18:07:30
Postat av: SpeLinnea

Så ini helvete jävla gött när man väl slår en boss som har hauntat en så länge!

Svar: Men verkligen! Då känns det ju så bra!
Mlie-Redfield

2016-01-25 @ 20:02:22
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: opkij

Haha, ja jag minns det också som att en del av bossarna i Kingdom Hearts II kunde vara riktigt bråkiga och retsamma. Det har fortfarande inte blivit av att jag spelat 2.5 versionen trotts att den har varit ute i över ett år nu.

Svar: Jag började med den här omgången för exakt ett år sedan, men kände inte att jag kom in i det. Sedan kom jag förbi det "tråkiga", och nu kan jag inte släppa det! Är en hel del roliga och nya inslag i den här versionen =)
Mlie-Redfield

2016-01-26 @ 00:40:22
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0