Awesome Games Done Quick~

Igår drog det äntligen igång. Awesome Games Done Quick - streaming-eventet där de insamlade pengarna går till Prevent Cancer Foundation. Och så spelas spelen så snabbt som möjligt av alla duktiga speedrunners. Idag var det ett spel jag verkligen såg fram emot Resident Evil HD REmaster. 
 
 
Beräknad tid: 1 timme och 45 minuter. 
 
 
Jag har endast spelat REmaken ett fåtal gånger, så det var så häftigt att se det spelas så snabbt.
 
 
Och han gick i mål på 1:35:30! Aldrig sett det spelas så snabbt. Minst sagt imponerande!
 
Visst ser väl du på Awesome Games Done Quick?
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Absolut! Har hunnit med att kika på några stycken speedruns inklusive REmake =D

Svar: Yay! =D Minns förra årets galna genomspelning av I Wanna Be The Boshy. Ser fram emot Kingdom Hearts 1.5!
Mlie-Redfield

2016-01-04 @ 22:20:34
Postat av: Pitimy

ALltså Carci är så duktig ;v; Kollar alltid på hans streams i vanliga fall med. Han spelar typ alla RE så du borde checka upp honom någon gång <3

Svar: Det var riktigt imponerande! Jag ska definitivt se fler av hans runs =D <3
Mlie-Redfield

2016-01-06 @ 22:15:09

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0