Dagens inköp~

Idag tog jag mig tid att shoppa lite på stan med Andreas. Jag köpte Life Is Strange-boxen lite halvspontant, och tog äntligen tag i att köpa en kalender för året. Eller ja, den här gången blev det inte riktigt en kalender, utan en 5-års dagbok. Min mamma har en sådan, och hon pratar alltid om hur kul det är att jämföra med tidigare år. Jag själv är egentligen väldigt kinkig när det kommer till kalendrar: det ska finnas veckonummer, alla dagar ska ha x antal rader, det ska vara veckoöversikt. Och så gick jag emot det helt och skaffade den här istället. Men jag är jättenöjd. Jag fyller 25 i år, så jag kände att det var ett toppentillfälle att köpa just den här typen av årsdagbok. Den är min nya bästa vän de kommande fem åren.
 
 
Andreas köpte Life Is Strange digitalt och kände sig nöjd med det. Jag ville dock komplettera med boxen och ge mig själv en anledning att spela det igen. Det är ju så himla bra! 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0