Det här året ska bli bättre~

Jag hade ett minst sagt tufft 2015. Min sambo blev varslad, två familjemedlemmar gick bort med bara en dags mellanrum och jag har försökt att fungera som vanligt ändå. Men det är jobbigt. Det har nästan gått ett år sedan de två underbara personerna lämnade oss, men det känns som att det bata gått några veckor. Jag försöker blicka framåt, försöker må bättre. Men det är svårt, jobbigt. Jag lovar dock mig själv att försöka må bättre under 2016. Att inte låta allt det här jobbiga ta över för mycket. Det kommer att bli svårt. Men jag måste ju ändå försöka. Det här året ska bli bättre.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Klart det ska. Många kramar till dig, och såklart lyckönskningar för det här året.

Svar: Tack så mycket <3
Mlie-Redfield

2016-01-13 @ 19:21:29
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Sänder dig en massa styrkekramar och håller tummarna på att detta året kommer bli ett riktigt bra år. Du har iallafall rätt inställning och det kommer man långt med. Men man får lov att vara ledsen och ha dåliga dagar, det gör bara att vi uppskattar dem bra dagarna lite mer. Kram på dig <3

Svar: Tack Sarah, det värmer <3
Mlie-Redfield

2016-01-13 @ 20:32:44
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sting

Hoppas på att du får ett bättre år i år, det är du värd! Och när allt känns som sämst så glöm inte bort att du är aldrig ensam o att du har alltid folk som stöttar dig. <3 Önskar dig en god fortsättning o kramar till dig!
(PS: vi får planera snart när ni vill komma o hälsa på oss ^^)

Svar: Tack finaste <3 Jaaaaaaa, det måste vi ta itu med! =D
Mlie-Redfield

2016-01-14 @ 09:03:34
Postat av: Boel

<3!

Svar: <3
Mlie-Redfield

2016-01-18 @ 13:44:17

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0