Jag har tagit kontrollen igen~

Efter flertalet bärbara spel har jag nu med hjälp av Life Is Strange och Kingdom Hearts II HD sakta men säkert tagit tillbaka kontrollen. Det är så lätt, alldeles för lätt, att bara starta igång ett bärbart spel och låta timmarna flyga iväg. Jag har varit lite väl trött på alla ständiga uppdateringar hit och dit med konsolspel, så det helt enkelt fick bli en paus ifrån dem helt. Men nu, efter x antal timmar i Kingdom Hearts II den här veckan, känns det inte lika jobbigt att uppdatera längre. Nu ser jag det snarare som att en uppdatering är värd att ta sig igenom för en riktigt bra spelupplevelse. För nog är det väl ändå underbart att ha en hel tv-skärm att låta blicken vandra över. Till skillnad mot den "lite" mindre skärmen på min 3DS. Vi får se hur länge denna återfunna kärlek till riktiga handkontroller håller i sig. Åtminstone igenom KH II och Life Is Strange. Förhoppningsvis även igenom hela Bloodborne. En sak är säker: jag njuter av att ha kontrollen tillbaka.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0