Jag hatar Kingdom Hearts II~

Speciellt när Xaldin tycker att det är jättekul att överanvända sina mest irriterande attacker. Så efter att ha svurit en hel del under alla mina försök ragequittade jag. Ett par dagar senare tog jag mig an en annan taktik. Att levla upp lite i andra världar och sedan återvända för en revansch. Och då gick den j*veln ner på första försöket. Känn på den, Xaldin!
 
 
Och jag ljög lite: jag älskar Kingdom Hearts II. Mycket på grund av situationer som denna när hämnden känns som allra bäst.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0