Min senaste cosplay~

Jag fick en otroligt fin, ljusrosa OnePiece av Andreas i julklapp. Igår morse när jag skulle hoppa in i denna underbara mysklädsel, råkade jag av misstag sparka till min japanska busskortshållare föreställandes Reese från Animal Crossing New Leaf. Jag skrattade högt för mig själv, och sa till Andreas (som var mitt uppe i att fixa sin frukost) att han inte fick gå ut ur köket. Jag hade nämligen en ny "cosplay" att visa upp.
 
 
 
 
Och vi skrattade. Riktigt mycket. Jag hade ju ingen aning om hur jag såg ut (mest eftersom jag inte kunde se ut), så Andreas fick försöka hålla sig för skratt medan han tog dessa fantastiska bilder. Jag skrattade så mycket så att tårarna sprutade och min mage gjorde ont. Liggandes på köksgolvet för att jag helt enkelt inte kunde stå. Minst sagt en lyckad cosplay.
 
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Jag är rätt säker på att jag har stött på dig eller dina syskon i Silent Hill 3! xD
http://vignette1.wikia.nocookie.net/silent/images/4/4b/Closer.png/revision/latest?cb=20140729102058

Svar: Hahaha, likheten är slående!
Mlie-Redfield

2016-01-18 @ 12:48:18
Postat av: Sting

Naaaaw, vad söt du är! ;D Du är så ROSA! Den borde du ha till nästa event!

Svar: Hahaha, men eller hur xD
Mlie-Redfield

2016-01-18 @ 12:52:04
Postat av: Sarah Sjöstedt

hahahhaa så fantastiskt bra :D

Svar: Tack xD
Mlie-Redfield

2016-01-18 @ 13:02:50
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Man skulle varit där, haha. Det var längesen jag hade så kul att jag hamnade på köksgolvet men det låter som ett bra steg mot ett bättre år för din del!

Svar: Tack så mycket =D
Mlie-Redfield

2016-01-26 @ 00:43:07
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0