Så många känslor~

För ett tag sedan började jag och Andreas spela Life Is Strange tillsammans. Vi klarade ut ännu en episod igår, och det är helt sjukt hur många känslor det här spelet ger en. Ena stunden sitter en och skrattar och är glad, för att i nästa bryta ihop och storgråta. Jag kommer inte spoila handlingen för er på något sätt. Ni får helt enkelt spela det själva om ni inte har gjort det. För vilket spel det är! Alla val en kan göra inger en stor ångest, och de påverkar handlingen i stor omfattning. Jag kommer skriva ett blogginlägg om Life Is Strange när vi har klarat ut det. Fram tills dess kommer jag ta väl vara på de episoder som är kvar.
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Åh jag måste verkligen pröva det!

Svar: Jaaaa! Det är helt fantastiskt!
Mlie-Redfield

2016-01-20 @ 18:58:39
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0