Tillbaka på hemmaplan~

Förra årets upplaga av Comic Con Gamex hölls, för första gången, på Friends Arena. I år kommer mässan att vara tillbaka på hemmaplan igen - i Kistamässan! Jag personligen var inte överförtjust i Friends Arena, så jag tycker det är jättekul att de valde att flytta mässan till lite mässvänligare lokaler. Och så kom det förväntade namnbytet! Numera heter mässan Comic Con Stockholm. Det är ju fortfarande samma fantastiska mässa, med nytt namn och nya logotyper. Jag längtar redan till årets upplaga!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0