En långpromenad med Pokémon GO~

Jag började dagen som barnvakt, sedan var jag barnfotograf, och efter det gick Andreas och jag ut på en långpromenad med Pokémon GO. Det var egentligen inte tänkt att vara en långpromenad, men vi tog lite omvägar här och var för att kunna nyttja fler Pokéstops.
 
Med en varsin god frapino i handen, så klart. Här tog vi en liten paus och slängde ut ett lure för att locka till oss fler Pokémon. Förutom de vanliga Rattata och Pidgey, lyckades vi få en Pidgeot. Nice!
 
De här var några av de jag lyckades fånga idag. De jag valde till bilden var de som jag inte hade tidigare. Kabuton överraskade mig på stan imorse. Så kul! Jag blev inspirerad av Sarah att visa upp min fångst i ett kollage. Passa på att spana in hennes blogg!
 
Andreas och jag tog över ett gym ett tag också - men vi blev ganska snabbt bortslagna av starkare Pokémon. Men det var kul att ha det ändå!
 
Denna Magmar fick jag ur ett 10km ägg. Inte så illa! Pokémon GO har känts stabilt för det mesta idag, så det verkar som att servrarna är lite stabilare. Åtminstone tills nästa land får spelet.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0