En riktig evolve-fest~

Jag och Andreas började dagen med en tre timmar lång Pokémon GO-promenad. När vi började dagen var jag halvvägs in på level 12. Vad som hittade under promenaden kommer i ett annat inlägg. Här tänkte jag skryta lite grann om min evolve-fest som jag nyss hade. Jag har inte utvecklat några av mina Pokémon tidigare, utan bara samlat på mig en massa för att kunna få ut så mycket som möjligt ur ett Lucky Egg. Vilket resulterade att jag utvecklade 28 Pokémon inom loppet av ett enda Lucky Egg.
 
Jag bad Andreas skriva upp vilka Pokémon jag utvcklade. Ganska många Pidgey, haha!
 
Från level 14 till level 16! Wohoo!
 
Och här är några av de som utvecklades. Använde ett smeknamns-trick för att få en Jolteon av min Eeevee, haha. Snart ska jag ut på dagens andra Pokémon-jakt!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0