Helgens nya tillskott~

Det blev totalt runt 6-7 timmars promenad för mig under gårdagen. Jag var som sagt först ute på en morgonpromenad med Andreas, och senare mötte jag upp Frida för att fånga lite extra. En väldans bra dag, helt enkelt. Somnade snabbt på soffan sen, haha. Andreas och jag gick ut på en mindre promenad i förmiddags, och tog över två ganska närliggande gym. I det här inlägget tänkte jag passa på att visa upp några av helgens senaste tillskott i min Pokédex - både från ägg och de jag fångat vilda. (Jag räknar inte med de som jag utvecklade under gårdagen).
 
Här är de som lades till i mitt Pokédex igår. Tentacruel, Metapod, Kakuna och Hitmonlee hittades vilda. Growlithe och Ponyta är från ägg. Tentacruel var helt klart den största överraskningen - med tanke på att jag inte har sett eller fångat en Tentacool innan, haha.
 
Och här är de nya från dagens kortare promenad. Hade inte kunnat tro att jag skulle hitta en vild Vaporeon idag! Var minst sagt förvånande. Rhyhorn är dock från ett ägg. Vem vet, det kanske blir en promenad senare ikväll också. Men det beror helt på hur varmt det är.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

waaah, vilken fantastisk samling. Hitmonlee vill jag också ha! Har inte sett han en enda gång faktiskt :( Och Growlithe, så söt <3 Jag får helt enkelt fortsätta min pokémonjakt och hoppas att jag också får dem i min samling :D

Svar: De kommer nog snart till dig med =D Så kul ändå att de är ganska svåra att hitta!
Mlie-Redfield

2016-07-25 @ 20:16:45
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0