Jag spelar: Pokémon GO~

Eller ja, jag försöker spela det. Eftersom det är så himla många som spelar det här härliga mobilspelet får servrarna mycket att göra. Och de ligger nere mest hela tiden. Åtminstone nu i början när det har allas uppmärksamhet. Jag har hunnit fånga en hel del Pokémon trots serverproblemen. Jag gillar idén med GO, men jag tycker ändå att de mer traditionella Pokémon-spelen är roligare. GO är ju mer ett tidsfördriv än ett riktigt spel, även om det är en kul grej. Att bara gå ut och ta en promenad har ju blivit så mycket roligare nu när det kommer Pokémon lite överallt. Det är helt enkelt en bra motivation för att komma ut och röra på sig.
 
Så ser jag ut i spelet. Det fanns väldans få möjligheter till att anpassa karaktären, men det kanske är någonting som läggs till i ett senare skede. I skrivande stund har jag nått level 8, och har snart kläckt mitt första ägg. Yay!
 
Vad tycker ni om Pokémon GO?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

åh jag älskar det! Det har aldrig varit så här roligt att promenera innan, haha. Plus så träffar man så mycket roligt folk. Idag sprang jag runt och jagade Pokémon och tog över gym med två killar som jag träffade under min runda. Superkul! Detta spelet för verkligen samman folk :D Jag är level 12 och kämpar på i min Pokémon jakt :D

Svar: Och du som ändå är ute och rör på dig så mycket =D Ååååh, det är så himla kul att det blir en så stark social bit av det också. Så många fördelar ändå. Heja heja, najs med level 12! =D
Mlie-Redfield

2016-07-19 @ 17:38:28
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Pitimy

Är lvl 8 och tar typ 2 timmars promenader varje dag haha. Vi borde ta en tur någon dag uvu <3

Svar: Nice! Åååååh, gärna det! =D Är ledig i helgen, så bara att hojta till om du har möjlighet <3
Mlie-Redfield

2016-07-19 @ 20:07:06
Postat av: Emm

Också på level 8. Och jag är fast!!! Älskar det så mycket. Går runt nu andra natten i rad och jagar pokemon nattetid :)

Svar: Härligt! =D Ta det försiktigt när du är ute på nätterna bara =)
Mlie-Redfield

2016-07-20 @ 00:34:03
URL: http://www.motherofbutterflies.blogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0