Mlie i Florida, del 3~

Klockorna var ställda på 6:00, och en halvtimme senare fortsatte resan. Det var dags för vår (väldigt varma) dag i Key West.
 
 
 
Den här lilla kartan hjälpte oss att navigera till de olika sevärdheterna.
 
Här har vi Hemingway House.
 
Southernmost Point - som det var väldans lång kö för att fotas vid, haha! Alla bakom oss skrattade när vi skulle ta våra bilder - tre olika kameror, sju personer.
 
När vi var klara vid Southernmost Point begav vi oss till en av stränderna. Denna låg vid en liten skog. Min bror och hans sambo förlovade sig på stranden. Så härligt! 
 
När vi var klara vid havet var det dags för lite mat. Sloppy Joe's var det som lockade gänget. Eller ja, inte mig och Andreas. Vi satte oss på Starbucks istället. Inte helt fel det heller!
 
 
 
Helt normal syn i Key West. De var överallt!
 
 
Byggnaderna i Key West var så himla fina. Så kul att ha varit där!
 
Bilresan hem till huset spenderades med Geni-frågor och musik. Amerikanska motorvägar är helt knasiga nattetid. Så glad att jag slapp köra! Efter den långa bilresan somnade alla nästan direkt när vi väl kom tillbaka till huset. Vilket äventyr Key West var! Och så himla kul med brorsans förlovning.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så kul att få ser mer från er resa! :D Ser underbart ut!

Svar: Längtar tillbaka så himla mycket!
Mlie-Redfield

2016-07-02 @ 17:33:54
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0