Summer Games Done Quick~

Idag drar en av årets roligaste veckor igång - Summer Games Done Quick! Det är ett speedrun-event, där alla donationer går till Läkare utan gränser. Hur bra som helst ju!
 
 
Om ni är nyfikna på vilka spel som kommer betas av den här veckan, finns schemat för eventet precis här. Andreas och jag kommer sitta som klistrade framför streamen (när vi inte jobbar) hela veckan, ända fram till eventets sista dag (söndag 10/7). Streamen startar idag klockan 18:30 svensk tid, och det spel som är först ut är Super Mario Sunshine klockan 19:10. Längtar!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0