Tillbaka i RE5 Mercenaries~

Igår klarade jag ut storyn i Resident Evil 5. Efter det tog jag mig an min första runda i Mercenaries United. Så kul att spela Mercs igen! Idag har jag suttit i väldans många timmar med Sheva (Tribal) i Public Assembly för att kunna få ett nytt personbästa. Mitt tidigare pb på PlayStation 3 ligger på 231,895, med dessa stats:
 
 
Eftersom det var en sisådär 4 år sedan jag senast spelade Mercenaries aktivt, har jag blivit av med typ alla mina skills. Men efter dagens alla timmar har jag ändå lyckats komma en bra bit på vägen till ett nytt personbästa.
 
 
Bara en 100,000 sämre än mitt tidigare personbästa, men det är bara att kämpa på! Det som är grejen med Mercenaries United, som det heter i PS4 och Xbox One-versionen, är att det är en sammanslagning av klassiska Mercenaries och Mercenaries Reunion. Vilket innebär att det går att välja och mixa bland samtliga karaktärer, med banlayout och fiendeskara från Reunion. Vilket jag inte alls är van vid, haha! Men kul är det, och det är ju ändå det som räknas.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0