Imorgon är det dags~

Imorgon är den dagen som jag har längtat efter. Dagen som inte kunde komma snabbt nog. Dagen då Resident Evil 5 äntligen släpps till PlayStation 4. Visst, jag har spelat RE5 till både PlayStation 3 och Xbox 360 - men det som gör PS4:a-versionen unik är att jag kan streama och dela med mig av mitt äventyr! Hur kul? Så kul!
 
Resident Evil 5 är ett av mina favoritspel. Bilden kan ha avslöjat det redan, haha. Jag har haft väldigt många härliga timmar med det spelet, och jag kan aldrig få nog. Det kommer bli helt fantastiskt att kunna streama det direkt från min PS4:a. Visst följer ni mig väl på twitch? Annars är det lika bra att passa på att göra det direkt så ni inte missar när jag drar igång. Med tanke på hur det gick när jag skulle release-spela PS4-versionen av Resident Evil REmake kommer jag nog vänta tills på kvällen innan jag ger mig ut på detta äventyr.
 
Jag hoppas att vi ses i streamen!
 
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Haha, vilken bild, perfekt att bygga ett Resident Evil-fort och spela dagen lång!

Och ja jag ska se till att spela snart, det är väl fortfarande tanken på att köpa och spela hela serien i ett streck som hemsöker, men nu får det vara, jag letar upp ettan och börjar där!

Svar: Men eller hur! =D Precis - ta ett steg i taget, så känns det nog lite lättare =)
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0