Let's start a fire~

Jag är ledig idag, efter en jobbhelg i högt tempo. För ungefär en halvtimme sedan kom jag och Andreas hem från en promenad, och jag kände att det var dags att fixa lite blogginlägg. Och det första jag kom att tänka på var att det var väldans längesedan jag visade upp en bild från Braixen-photoshooten i höstas med Daniel. Så jag passade på att redigera en av dem. Jag kallar den för "Let's start a fire".
 
Foto och färgredigering: Daniel Engdahl
Eld tillagd av mig
Cosplay designad, skapad, och buren av mig, Mlie-Redfield
 
Det här var första gången jag testade på att göra eld, och jag tycker det blev effektfullt! Jag hade så himla kul under den här photoshooten. Så kul att kunna visa upp en till bild!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Så fin bild! :D

Svar: Tack så mycket!
Mlie-Redfield

2016-06-21 @ 06:38:34
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0