Mina senaste teckningar~

Jag håller fortfarande på att lära mig använda mina nya målarverktyg (min ritplatta och mina Copic Ciao-pennor). Båda sätten att måla är så olika, men ändå så lika. Här vi några av mina senaste teckningar som jag målat med Copic Ciao:
 
Ett litet självporträtt!
 
Och världens bästa Andreas.
 
 
Och ett till självporträtt. Efter att ha tittat på teckningen igen efter några timmar insåg jag varför det såg lite konstigt ut - jag hade glömt måla dit mina glasögon, haha! Jag har mycket kvar att lära, men det är kul att experimentera lite och testa olika tekniker. Just nu har jag blivit överraskad med en förkylning, som gör att jag inte orkar så mycket av något. Men jag hade nog med energi för att måla lite.

Kommentarer
Postat av: Danny

Jättefina! Önskar att jag hade en bråkdel av din talang så att jag också kunde teckna, men tyvärr xD

Svar: Tack så mycket! ^^ Äh, är väl bara att öva, öva, och öva! Alla kan =D
Mlie-Redfield

2016-06-12 @ 16:50:46

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0