Mitt äventyr i Bloodborne~

Gårdagens timmar med Bloodborne resulterade i att jag till slut besegrade Amygdala. En så otroligt häftig bossfight, som tog några försök att bemästra.
 
Och när det var gjort - var det dags att ta sig an nästa hinder. Martyr Logarius. En riktigt seglivad jäkel, haha. Det jobbiga med den bossfighten är att det är en så lång bit att ta sig innan, trots att jag öppnat en genväg. Det gör ju att en kommer lite ur balans mellan försöken. Så jag har tagit en liten paus för att levla och samla fler blood vials innan jag ger mig på honom igen. Men snart ska han ner.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag blir så glad när du uppdaterar om Bloodborne :D Det är ett så bra spel!! Jag tog dock aldrig Amygdala. Jag gav upp lite för lätt där T_T Du kämpar på bra :D

Svar: Ett av mina favoriter, helt klart! Åh =( Jo, den var elak. Försökte först fega genom att slå på benen. Men märkte snabbt att det var mer effektivt att gå på armarna. Jag har ragequittat flera gånger, men kan liksom inte hålla mig borta, haha!
Mlie-Redfield

2016-06-21 @ 21:25:00
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0