Hemma efter en fantastisk resa~

I söndagskväll, runt klockan nio, kom jag och Andreas hem igen. Hem till kylan och den något mindre fuktiga luften. Hem till ett par dagar av jetlag. I slutet av februari åkte vi hem till min mamma, för att sedan dra vidare med dem till det stora landet i väst. Efter många timmar på olika flygplatser och flygplan tog vi våra första steg på Manhattan i New York.
 
 
Det var väldans kallt i New York. Vi skulle bara vara där i ett par dagar, så jag hade inte packat så mycket kläder anpassade för det kalla vädret. Så jag frös mig igenom äventyret i New York - men jag kämpade på ändå! Vi bodde på ett hotell som låg vid "botten" av Central Park, och det kändes som att vi hade nära till det mesta. Jag måste säga att jag älskar hur Manhattan är uppbyggt. Rutmönstret gör det så himla lätt att navigera! Vi var som sagt bara några dagar i New York - efter det var det dags för den andra delen av resan. Två underbara veckor i Florida! Jag har inte hunnit smälta hela resan än. Vi har gjort så otroligt mycket olika saker. Jag kommer gå in mer i detalj i ett senare blogginlägg. Just nu har jag runt en 1000 bilder att gå igenom, för att välja ut vilka som ska visas upp här på bloggen. Det ska bli så kul att dela med mig av den här resan!
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Det låter fantastiskt...! Ser fram emot att se bilderna snart. :)

Svar: Det var helt underbart! Svårt att välja ut de bästa bilderna, men hoppas få upp första delen den här veckan ^^
Mlie-Redfield

2016-03-16 @ 19:00:55

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0