Spelar just nu~

Nu när jetlaggen har släppt på allvar, börjar jag komma tillbaka till vardagen. Och börjar få motivation att spela någonting annat än Animal Crossing New Leaf. Jag har suttit en del med Rhythm Thief & The Emperor's Treasure, och jag har svårt att lägga det ifrån mig. Jag har faktiskt inte ens rört Kingdom Hearts II sedan vi kom hem från semestern. Men det tänkte jag ta itu med alldeles strax. När de spelen sedan är utklarade har jag en väldans massa spel i min backlogg. Först och främst bör jag ju spela det sista i Fantasy Life... Och sedan känner jag att det är dags att äntligen börja spela Bloodborne. Så det ser jag fram emot!
 
Vad spelar du just nu?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jaaa, Bloodborne :D Så glad jag blir att du äntligen ska ta dig ann detta fantastiska spel :D

Svar: Samma här! Har ju pratat om det så himla länge nu. Så fort jag känner mig klar med Kingdom Hearts II drar jag ut i natten.
Mlie-Redfield

2016-03-31 @ 18:25:21
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0