Tjugo år senare~

För exakt 20 år sedan släpptes det första Resident Evil-spelet i Japan. Det har hänt en hel del på spelfronten sedan dess, men när det kom var det helt fantastiskt. Numera görs det narr av de dåliga röstskådespelarna i spelet, men just då, för 20 år sedan, var det så himla häftigt. Det var ett spel en blev rädd av, men som inte har åldrats så väl i alla avseenden. Men det är fortfarande ett fantastiskt spel.
 
 
Så grattis på 20-årsdagen, Resident Evil. Det ska bli kul att se vad det här året har att bjuda på för serien.
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Otroligt att det redan har gått 20 år! Det spelet alltså, det var verkligen läskigt! =)

Svar: Verkligen! Det har gått så himla fort. Det var galet läskigt. Var ju trots allt bara runt 8 när jag först kom i kontakt med det.
Mlie-Redfield

2016-03-23 @ 20:45:12

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0