Ett nytt försök~

Den senaste veckan har jag publicerat väldans många blogginlägg - åtminstone om en jämför med hur det sett ut tidigare veckor. Jag har helt enkelt gjort mitt bästa för att hitta tillbaka till bloggandet igen. Att blogga om mässor är bland det roligaste jag vet, så det var i och med förra helgens besök på Retrospillmessen som mitt bloggintresse kom fram igen. Jag har fortfarande en väldans massa bilder kvar att bjuda på från vår resa till USA. Det tar bara sån tid att välja ut de bästa bilderna! Men det är roligt när en väl kommer igång med. Längtar minst sagt tillbaka dit.
 
Jag ska kämpa på med att försöka få ut åtminstone ett blogginlägg om dagen - det borde jag väl ändå kunna klara av! Så då kommer vi till en viktig fråga:
 
Vad vill ni läsa om?
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Det var en väldans svår fråga! =D Jag tycker om att läsa vad du än skriver, men det är ju inget vidare bra svar. Såå, fortsätt gärna med USA-resan! Men glöm inte, det gör inget om det inte kommer ett blogginlägg per dag. =)

Svar: Ååh, tack så mycket! =) USA-resans blogginlägg tar en väldans lång tid att knåpa ihop, men det är så himla kul att kolla igenom bilderna så att det ändå blir värt det. Men det är därför de inte kommer så ofta, haha! Det är kul att göra ett inlägg per dag, men som du säger så är det inget måste. Det är mest bara ett roligt mål att sikta mot ^^
Mlie-Redfield

2016-05-22 @ 19:20:50

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0