Ett paket kommer lastat~

...med häftiga tröjor från The Yetee! Bilderna i det här inlägget tog jag först med min telefon. Sedan kände jag att det var dags att sluta vara lat och faktiskt ta fram min systemkamera. Och efter det kom jag på den roliga idén att plocka fram mitt stativ också.
 
 
Det var ungefär en månad sedan jag såg dess fantastiska Fire Emblem-tröjor på The Yetee. Eftersom de var den dagens dagliga tröjor, var det enda chansen att köpa dem. Och eftersom Andreas tycker väldans mycket om Fire Emblem så fick han båda av mig. Jag kunde liksom inte välja vilken av dem som va snyggast! Och efter att ha kolla runt lite mer på sidan hittade jag ju så klart någonting till mig själv också.
 
 
The Bundle of Isaac! En bundle med tre The Binding of Isaac-tröjor. Bara namnet var det som fick mig att nappa, haha. Jag har spelat väldans mycket The Binding of Isaac, men jag har inte gett mig på den nyaste versionen än. Men snart så! Kanske till och med i en stream? Som sagt så tog jag fram mitt stativ - för att ta följande bilder.
 
 
Jag hade nog lite för roligt, haha! Tröjan jag har på mig köpte jag under årets Awesome Games Done Quick. Den föreställer The Doll från Bloodborne. Jag skrev ett inlägg om den när jag testade den första gången. Älskar The Yetee!
 

Kommentarer
Postat av: CursedInn

Åh vad många coola tishor!! :D

Svar: Jaaaaa! =D Så nöjd med dem!
Mlie-Redfield

2016-05-13 @ 11:15:32
Postat av: SpeLinnea

Åh, älskar yetee! Så många fina tishor, och härliga bilder på dig :D

Svar: De är bäst! Och tack så mycket =D
Mlie-Redfield

2016-05-13 @ 21:41:16
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0