Härliga sommar~

Efter jobbet idag gick jag och Andreas och tog en mysig fika i det fina vädret. Efter fikat (och ett par ärenden) kände jag att eftersom jag ändå var så himla somrig i min klänning, så kunde jag ju lika gärna passa på att bli fotad. Har fortfarande lite svårt att tro att det snart är juni. Vad hände med året, egentligen? Men men, jag är glad över att värmen är här!
 
 
Och det är ju så underbart att kunna gå i gräset. Får styra upp en picknick snart!
 
Har ni några roliga planer för sommaren?
 
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Eller hur! Var det inte mars nyss?! Men jag håller med, skönt att värmen är här. :)

Svar: Det VAR mars nyss!
Mlie-Redfield

2016-05-30 @ 22:12:27
Postat av: Sting

Så skönt med värme och sol, ska bli skönt med sommar! ^^
Och du är alltid lika fin! <3 Söt klänning!

Svar: Verkligen! =D Har längtat. Tack finaste <3
Mlie-Redfield

2016-05-30 @ 23:03:54

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0