Min nya starter~

Då var de här. De tre Pokémon som kommer att vara valbara i början av Pokémon Sun och Moon har nu visats upp. Och de är väldans söta!
 
 
Jag har redan valt vilken jag kommer spel med - Popplio! Gulligaste sälen någonsin. Även om Rowlet är så gullig att jag inte vet var jag ska ta vägen så drogs jag ännu mer till den här generationens vattenstarter. Hoppas kunna undvika att se deras utvecklingar innan jag spelar spelet. Vi får se hur det går med det, haha! Gick ju trots allt bra med X/Y. Pokémon Sun och Moon släpps i november, så än kan mycket hända.
 
Vilken starter väljer du?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla starters var söta indeed! ^^ Rowlet är helt klart gulligast, men kommer nog välja Litten because fire! ;)

Svar: Så kul att alla väljer olika av så många olika anledningar! =D Jag fastnar alltid lite extra för vattenstarters ^^
Mlie-Redfield

2016-05-11 @ 21:35:18
Postat av: Sarah Sjöstedt

Rowlet blir mitt förstahandsval, men jag lär spela om spelet minst tre gånger så jag kan köra med dem alla tre. Popplio är också så himla gullig, men Rowlet var kärlek vid första ögonkastet <3

Svar: Du har ju redan fångat Rowlet ;D Älskar att den vänder på huvudet för att lyssna på instruktioner från tränaren - så smart användning av ugglornas udda egenskap.
Mlie-Redfield

2016-05-11 @ 21:43:08
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Daniel Engdahl

Alltså... Rowlet är ju så jävla ball att tom jag blir sugen på att spela Pokémon för första gången! :D

Svar: Haha, bara att göra det då! =D
Mlie-Redfield

2016-05-12 @ 10:15:47
Postat av: SpeLinnea

Åååh så gulliga de ärrrr! Men framför allt Rowlet, det blir mitt förstaval. Jag är into gräspokémon från början, så det känns extra fint. :)

Svar: Rowlet verkar vara mest populär! Jag har faktiskt aldrig haft en grässtarter någon gång. Har alltid varit vatten, med undantag för några eld här och var (Fennekin och Torchic), Så kul att vi dras till så olika typer!
Mlie-Redfield

2016-05-12 @ 19:26:16
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Kiika

Jag kommer välja Litten ;u;

Svar: Den är så söööööt ^^ Längtar verkligen tills spelen släpps!
Mlie-Redfield

2016-05-12 @ 21:09:28

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0