Underbara vår~

Solen skiner (till stor del) och fåglarna kvittrar. Våren är äntligen här. Och som den gamer jag är så tar jag väl vara på det fina vädret. Eller inte, haha! Jag passar på så ofta jag kan, men jag vill ju ändå hellre sitta och spela. Och på tal om spelandet så fortsätter mitt äventyr i Bloodborne. Jag har tagit mig till Old Yharnam, och ska inom kort ta mig an en optional boss. Det ska bli kul att se vad den striden har att erbjuda!
 
Miljöerna i Bloodborne är så himla fina! Älskar det här spelet. Men det visste jag ju att jag skulle göra!
 
 
Förutom Bloodborne så har Andreas och jag relativt nyligen börjat spela Pokémon Platinum. Jag har inte riktigt bestämt mig för vilka Pokémon jag vill ha i mitt lag, men jag är på god väg. Och snart är det dags att möta den tredje gymledaren också.
 
Jag fick äntligen min Ponyta!
 
Vad spelar du just nu?
 

Kommentarer
Postat av: CursedInn

Ja så himla härligt med detta väder, så man kan sitta inne haha ^^ Jag kör mitt andra varv på Ratchet & Clank :)

Svar: Åååh, vad roligt! =D
Mlie-Redfield

2016-05-06 @ 13:52:51
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vad kul att du gillar Bloodborne så mycket. Bästa spelet <3 Jag har påbörjat Yokai Watch och sen så har jag två bossar kvar i Dark Souls 1, men det är lite svårare att spela det när det är så ljust ute, haha.

Svar: Yokai Watch verkar riktigt roligt! =D Är det dags för Dark Souls II snart då? ;)
Mlie-Redfield

2016-05-06 @ 16:36:54
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah Sjöstedt

Dark Souls II har jag redan klarat faktiskt, haha. Det var det första Souls-spelet jag körde. Så nästa blir Dark Souls III, men det får nog vänta till hösten. Nu är det alldeles för ljust + att tiden inte riktigt räcker till. Fullt upp med praktik och efter praktiken och utbildningen så går jag på sommarschemat på jobb och då har jag plockat på mig gaaanska så mycket arbetspass så jag har knappt något ledigt under hela sommaren, haha.

Svar: Haha, men då så! =D Oj, du har lite att göre, helt enkelt. Hoppas du får lite ledigt i höst åtminstone, så du kan ta dig an trean också =D
Mlie-Redfield

2016-05-10 @ 22:22:11
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0