Vi har börjat spela: Pokémon Platinum~

 
Jag fick Pokémon Platinum av Andreas när jag fyllde år. Eftersom ingen av oss har spelat det förut, bestämde vi oss för att spela det tillsammans. Precis som vi gjorde med X/Y och Omega Ruby/Alpha Sapphire. Så mysigt!
 
 
Kunde inte låta bli att välja Piplup - så himla söt! Senare blev Starly en del av teamet, tillsammans med Budew, Bidoof och Shinx.
 
Så himla gulligt att en kan gå på promenad med sin starter!
 
Min Budew utvecklades ÄNTLIGEN till Roselia igår. Och mitt lag fick sin efterlängtade sjätte medlem - Ponyta. De Pokémon jag har med mig i laget just nu är Prinplup, Roselia, Luxio, Ponyta, Staravia och Buneary. Vi får se om det är de jag tar med mig till slutet.
 
Blastoise verkar väldans glad över att vi spelar Pokémon Platinum.
 
 

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0