Halloween i Pokémon GO~

Den här helgen är det dags för Halloween. Imorgon börjar dock en helt annan högtid - Pokéween (det är åtminstone vad jag döpt det till, hehe). Från och med imorgon och en vecka framåt, är det ett Halloween-event i Pokémon GO. Vilket innebär dubbla candies när du fångar, kläcker eller transferar en Pokémon, samt fyrdubbla de candies som din buddy hittar. Det kommer även vara högre chans att stöta på läskiga Pokémon - Gastly, Haunter, Gengar, Drowzee, Hypno, Zubat och Golbat.
 
 
Jag är så pepp på det här eventet! Redan igår köpte jag och Andreas nya incubators, och jag köpte mer plats för fler Pokémon, för att vara väl förberedda och kunna utnyttja eventet till fullo. Det kommer bli så kuuuuul!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0