Fyra eller fem~

Det var inte bara min Licker som jag fick hem idag - Resident Evil 4 till PlayStation 4 smög in genom brevlådan för ett par timmar sedan. Så nu kommer den stora frågan: vill ni helst se mig spela igenom Resident Evil 5 på Veteran, eller ska jag istället spela Resident Evil 4? Valet är upp till er - jag är lika frestad att köra båda.
 
 
Skriv en kommentar här vilket ni helst vill se. Jag kommer med största sannolikhet streama det andra också spelet också, men det blir så klart när det första väl är avklarat. Så: Resident Evil 4 eller Resident Evil 5 (Veteran)?
 
 

Kommentarer
Postat av: Pitimy

RE4!!! <3

Svar: =D En röst till RE4 då!
Mlie-Redfield

2016-09-09 @ 15:29:54
Postat av: Cursedinn

Fyran såklart <3 Kan ju inte rösta emot mitt absoluta favoritspel! Jag o D kör det nu :-)

Svar: Ååh, vad roligt! Då leder RE4 just nu ^^
Mlie-Redfield

2016-09-09 @ 16:26:30
Postat av: Danny

Ja kör RE4 absolut =)

Svar: =D
Mlie-Redfield

2016-09-09 @ 17:15:03

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0