Höstförkylning~

Sommaren är över, och hösten har kommit. Och den tog med sig en förkylning till mig. Tack, hösten. Snällt av dig. Det började med att jag vaknade med lite ont i halsen i lördags, men jag kämpade på och jobbade hela dagen ändå. Igår vaknade jag upp helt utmattad och med en full förkylning. Så mina dagar just nu består endast av vila, vatten, té, och Netflix. Kanske några rundor The Binding of Isaac, om jag orkar. Jag hoppas kunna bli av med den här förkylningen snart - känner mig så himla orkeslös. Vill ju kunna jobba igen. Och streama. Och orka röra på mig. Det är inte kul att bara vara hemma hela tiden. Hoppas att det ger med sig snart.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Krya på dig! Det är mycket skit som går nu. Både förkylningar och "en dags-kräksjukor". Än så länge har jag klarat mig..:O

Svar: Tack! Får hoppas att du klarar dig undan det! =)
Mlie-Redfield

2016-09-27 @ 06:48:52
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Hm, varför känns det bekant att du var förkyld precis
innan Retrogathering förra året med, kan det röra sig om en förbannelse...! I vilket fall hoppas jag att du har hunnit bli bättre nu, i teorin låter det alltid mysigt att ligga hemma och spela när man är sjuk men för det mesta är det bara eländigt.

Svar: Haha, jag måste helt enkelt vara känslig mot skiftet mellan sommar och höst x) Jag mår bättre nu, men inte helt bra. Blir åtminstone mässa imorgon ^^
Mlie-Redfield

Postat av: opkij

Du och halva landet verkar ha den känsligheten
just nu, hu. Men skönt att du åtminstone är bra nog för en resa i morgon, då ses vi där bland resten av nördarna, hehe!

Svar: Blir så när årstiderna skiftar, haha. Det gör vi!
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0