Nya bilder från Resident Evil 7~

Under Tokyo Game Show 2016 den här veckan, kommer det släppas lite ny info om det kommande Resident Evil 7. Fram tills dess har jag fått ta del av två nya bilder att visa upp för er här på bloggen.
 
Här har vi "Dinner", som visar ett par zombies med väldans bra bordsskick.
 
Och här har vi "Huh? That wall...".
 
Det ska bli kul att se vad som sägs på Tokya Game Show. Ju mer jag ser från Resident Evil 7, desto mer pepp blir jag på det. Jag hoppas att det är precis det vi vill att det ska vara - läskigt, svårt, och fyllt med olika pussel. Spelet ser ju åtminstone ut att ha stor potential.
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Den första bilden är väldigt intressant. Zombies med mer intelligens än vad vi vanligtvis ser? Den andra bilden gillas starkt. Spännande helt klart! =)

Svar: Det skulle vara kul att se lite mer avancerade zombies, som fortfarande är zombies. Längtar efter mer information =D
Mlie-Redfield

2016-09-14 @ 16:38:56

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0